چقدر ساده دلم، هنوز نتوانسته ام باور کنم که ......  

 

 امروز طبق روال همیشه 5 دقیقه هم دیرتر از ساعتی که باید در محل کارم مشغول کار باشم و یا لاقل لیوان به دست در حال رفتن به آبدارخانه، تازه از خونه اومدم بیرون و دیدم عجب برفی می باره. کلی لعنت فرستادم به خودم که چرا زودتر نیومدم بیرون که بتونم یه مقدار از مسیر رو پیاده برم...

...........

دلم پیاده روی در هوای برفی می خواد. 

 

 فکرت را ناخود آگاه زندگی خواهی کرد

چیزهایی که نگفتم

نگفتم، عزیزم این کار را نکن

نگفتم، برگرد و یک بار دیگر به من فرصت بده

وقتی پرسید دوستش دارم یا نه، رویم را برگرداندم

حالا او رفته است و من

 تمام چیزهایی را که نگفتم ، می شنوم

نگفتم، عزیزم متاسفم ، چون من هم مقصر بودم

نگفتم، اختلافها را کنار بگذاریم ،

چون تمام آنچه می خواهیم عشق و وفاداری و مهلت است

گفتم، اگر راهت را انتخاب کرده ای

 من آن را سد نخواهم کرد

حالا او رفته است و من

تمام چیزهایی را که نگفتم می شنوم

او را در آغوش نگرفتم و اشکهایش را پاک نکردم

نگفتم، اگر تو نباشی زندگی ام بی معنی خواهد بود

فکر می کردم از تمامی آن بازیها خلاص خواهم شد

اما حالا، تنها کاری که می کنم

 گوش دادن به چیزهایی است که نگفتم

نگفتم،  بارانی ات را در آر... .

قهوه درست می کنم و با هم حرف می زنیم

نگفتم، جاده بیرون خانه خلوت و بی انتهاست

گفتم، خدا نگهدار، موفق باشی، خدا به همراهت

او رفت و مرا تنها گذاشت

 تا با تمام چیزهایی که نگفتم زندگی کنم

                                                     

                                                 شل سیلور استاین

اگر آنان كه ازدرگاه من روى برتافتند، مى دانستند كه چقدرمشتاق آنان هستم هرآئينه ازشوق جان مى سپردند.

"چون مقصود اندر عبارت نیاید و بنده را از وی چاره نباشد به جز حیرت دائم او را چه چاره باشد؟"

.....

نمی دانم چه می خواهم بگویم

زبانم  در  دهان  باز بسته است

چرا قبل از انجام هر کاری یه کم فکر نمی کنم؟!!!!!

زندگی (یادگار)

"آه اي زندگي منم كه هنوز
با همه پوچي از تو لبريزم
نه به فكرم كه رشته پاره كنم
نه بر آنم كه از تو بگريزم..."

                             فروغ

  سراب