...
نامه ام بايد كوتاه باشد،
ساده باشد
بي حرفي از ابهام و آينه،
از نو برايت مي نويسم
حال همه ما خوب است
اما تو باور مكن.
علي صالحي
اگر به آدم بزرگ ها بگوييد يك خانه قشنگ ديدم از آجر قرمز كه جلو پنجره هايش غرق شمعداني و بامش پر از كبوتر بود، محال است بتوانند مجسمش كنند. بايد حتما به شان گفت يك خانه صد ميليون تومني ديدم تا صداشان بلند بشود كه: واي، چه قشنگ!
دیشب تلویزیون یه برنامه ای پخش می کرد در مورد ازدواج. اسم برنامه یا موضوع دقیقش رو نمی دونم ولی بحث در مورد همون خبر قدیمی چند برابر بودن تعداد دختران دم بخت نسبت به پسرهای دم بخت بود. آقای جامعه شناس این گونه می گفت: "معمولن بعد از جنگ این مشکل پیش می یاد. به دلیل کشته شدن پسرانی که مناسب این دخترها بودند و یا خارج شدن آنها از کشور، چون اغلب این پسرها برای ازدواج از دخترهای غربی استفاده کرده اند! "


