روزهای برفی

این عکس من را به یاد روزهای تلخ زمستان 1365 می اندازد و بمباران و تعطیلی مدارس. آن زمان که با دخترخاله ام روزهایمان را به خواندن کیهان بچه ها و بریدن صفحات لبخند آن و (فکر کنم) مجله رشد دانش آموز و جمع کردن آنها می گذراندیم و این لبخند که: "در کلاس نقاشی، پسر چند تا خط تو صفحه می کشه. معلم می پرسه: اینها چین؟ پسر جواب می ده : برف باریده و فقط چند تا از شاخه های درختها دیده می شه. معلم صفری در صفحه نقاشیش می ذاره و می گه: اینم یه 20 هست که 2 آن زیر برف مونده!"
+ نوشته شده در شنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۵ ساعت 9:33 توسط سونا
|