...
اینجا بحث، بحث تربیت کودک و روانشناسی کودک و ... هست. هر کدوم از همکارام خصوصیات بچه های خودشون رو می شمرن و معتقدند بچه خودشون باهوش تر و بهتر... از بچه های دیگر هست. خلاصه این که نابغه است. پسر بچه ها را با دختر بچه ها مقایسه می کنند و ... . اون همکارم هم که مجرد هست، دفتر نقاشی برادرزاده اش رو که کمتر از 6 سالش هست، با خودش آورده و دست به دست می گردونن. من هم دفترش رو دیدم. خیلی جالبه. کلی نقاشی از حیوانات مختلف که اغلب حیوانات وحشی با دندان های تیز هستند. و بیشتر هم عکس دایناسور های مختلف. برای هر کدوم هم اسمی انتخاب کرده و نوشته. من که خوشم اومد :)
یاد بچگی های خودم افتادم که عاشق نقاشی بودم. و هر سال تابستان که می شد یه دفتر برمی داشتم و توش داستان های مصور می کشیدم و تا آخر تابستون با شخصیتهای داستان هام زندگی می کردم. همیشه اول سال تحصیلی همه شان رو به دوستانم هدیه می دادم. حیف، خودم یه دونه هم از نقاشی های اون موقع ها ندارم. اواخر دبیرستان دوست اول و سوم دبستانم رو دیدم، همه نقاشی هایی که بهش هدیه داده بودم را نگه داشته بود. :) البته یکیشون را هم بهم پس نداد!


