یکی از اخلاقهای خیلی بدی که بعضی از خانومها دارند اینه که مسائل شخصی شون رو با مسائل کاری قاطی می کنند* و با هم حرف نمی زنند!!!!! من بیچاره از همان روز اولی که وارد محیط کار شدم- در محل کار قبلی و فعلی- متاسفانه با دوتا از این بعضی خانومها همکار بودم.
منی که تا حالا یک ساعت هم نتونستم با کسی قهر کنم، و اگر قهر کنم هم از مدلای حرف که می زنیم! هست، اصلن نمی تونم رفتار این همکارانم را درک کنم، که حتی در مورد مسائل کاری هم حاضر نیستن با هم دیگه حرف بزنن و برای انتقال اطلاعات و حرفاشون از روش به در بگو تا دیوار بشنوه استفاده می کنن. این وسط کسی که اعصابش بیشتر از همه خط خطی می شه من هستم که گاهی ازم به عنوان واسط استفاده می کنند. تو این مدت یاد گرفتم که به هیچ وجه این نقش رو انجام ندم که در برخی موارد مثل امروز یک سری مشکلاتی رو بوجود می یاره. هم تو روابط، هم تو کار ( مثل نابودی سیستم!)
.........
........
البته کم نیستند آقایانی هم که این خصوصیت را دارند، فقط روششون فرق می کنه... .