این روزهاست که بروم و به مسئول آموزشمان پیشهاد برگزاری یک دوره کامل آموزش رقص بدم.
بلکه اونطوری بفهمیم با هر سازی که آقایان می زنند، چطور برقصیم!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶ ساعت 12:48 توسط سونا
|
این روزهاست که بروم و به مسئول آموزشمان پیشهاد برگزاری یک دوره کامل آموزش رقص بدم.
بلکه اونطوری بفهمیم با هر سازی که آقایان می زنند، چطور برقصیم!