بعضی از مردم ناخن هاشونو مانیکور می کنن

بعضی های دیگه هم سوهان می زنن

اکثرا ناخوناشونو ازته می گیرن

ولی من همشونو کامل می خورم

بله می دونم عادت زشتیه

ولی قبل از این که شروع به سرزنش کنید

یادتون باشه که من هیچ وقت هرگز

دل کسی رو نخراشیدم.

                                 شل سیلوراستاین