من یه نوزده دارم و درحسرت بیست موندم و می سوزم. کاش اونقدری دوستم داشتی که ارفاق کنی و یه بیست بهم بدی!
+ نوشته شده در شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۶ ساعت 13:52 توسط سونا
|
من یه نوزده دارم و درحسرت بیست موندم و می سوزم. کاش اونقدری دوستم داشتی که ارفاق کنی و یه بیست بهم بدی!