جناب همسایه می گه: " شبکه 4 رو بزنید، فیلم خوبی داره. از اونایی که خیلی دوست دارید" من با تعجب فکر می کنم که چه فیلمیه که جناب همسایه تشخیص داده ما دوستش داریم که ادامه می ده : " تفنگ بازی و بپر بپریه! از اونایی که هر شب تو خونه اجرا می کنید و سقف پایین می یاد!" ...
مدتهاست که تو خونه ما کسی نرقصیده. ورزش درخانه هم تعطیله. طنابه رو هم توقیفش کردیم خودمون. چندماهیه صدای هیچ آهنگ جینگولی از خونمون بلند نشده و چندهفته ای هم هست که اصلن کسی تو این خونه موسیقی گوش نکرده (خیلی کم). بیشتر سکوت بوده.... در عوض همین پریشب یه دفعه احساس کردم عده ای تو سقف رژه می رن و خونه می لرزه…، کمی که دقت کردم دیدم جناب همسایه است که از این آهنگای تاپ تاپ دام دام دانگ... گذاشته و احتمالا حرکات رزمی هم به همراهش انجام می ده.... حالا چرا صداهای طبقه پایین تو سقف بود رو شاید معمار این خونه بتونه جواب بده.
….در جواب جناب همسایه لبخندی می زنم و بی خداحافظی در رو می بندم.