سهراب سپهری:
"روز و شب ها رفت.
من بجا ماندم در این سو، شسته دیگر دست از کارم.
نه مرا حسرت به رگ ها می دوانید آرزویی خوش
نه خیال رفته ها می داد آزارم."
+ نوشته شده در جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۸۶ ساعت 21:34 توسط سونا
|
سهراب سپهری:
"روز و شب ها رفت.
من بجا ماندم در این سو، شسته دیگر دست از کارم.
نه مرا حسرت به رگ ها می دوانید آرزویی خوش
نه خیال رفته ها می داد آزارم."