تولد

ای دوست، تولدت مبارک

جانا، تولدت مبارک

خانوم، تولدت مبارک

آقا، تولدت مبارک

 

تولد کیه؟ هیشکی!

  امروز آهنگهای تولد بالاخره دستم رسیدند، حالا دوساعته دارم آهنگ تولد گوش می دم و تنهایی به اندازه یه جشن تولد سروصدا تولید می کنم! عادت بدیه موسیقی را باصدای بلند گوش کردن. بیچاره جناب همسایه، ایشاله که خونه نیست!

  کیک و شمع و هدیه هم نداریم ولی به سبک این شعره تولد گرفتم برا دلم!

  داشتم یه اهنگ آپلود می کردم، اینترنت وسط راه قطع شد. اینه که نصفه نیمه است. فردا دوباره با اینترنت چشمک زن شرکت امتحان می کنم.

 

حالا می تونید فرض کنید تولد منه! کادوی تولد می پذیریم ;)