كلامي كه نتواني اش گفت راست
به غيظ فرو خورده تبديل كن
بیچاره صاحب این وبلاگ، که در کاری غیر از فراری دادن دوستان و اطرافیانش مهارت ندارد.
زیادی حرف زدم، فاصله ها را رعایت نکردم.
روزه سکوت لازم شده ام انگار.
آی آی آی دلم
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۶ ساعت 19:45 توسط سونا
|