كلامي كه نتواني اش گفت راست        

 به غيظ فرو خورده تبديل كن

 

بیچاره صاحب این وبلاگ، که در کاری غیر از فراری دادن دوستان و اطرافیانش مهارت ندارد. 

زیادی حرف زدم، فاصله ها را رعایت نکردم.

روزه سکوت لازم شده ام انگار.

 

آی آی آی دلم