وقتی از طرف مقابلمون جمله هایی مثل: "حتی کسی که دوستش دارم..."، "حتی خواهرم/برادرم..."، "حتی دوستم..." .... را شنیدیم، باید موقعیت خودمون رو شناخته باشیم، که انتظار نابجا نداشته باشیم....
+ نوشته شده در شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۷ ساعت 15:36 توسط سونا
|