وقتی از طرف مقابلمون جمله هایی مثل: "حتی کسی که دوستش دارم..."، "حتی خواهرم/برادرم..."، "حتی دوستم..." .... را شنیدیم، باید موقعیت خودمون رو شناخته باشیم، که انتظار نابجا نداشته باشیم....