به سلامتی برق هم تبدیل به چشمک زن شده و دم به دقیقه داره برق می ره، نمی دونم شرکتهای دیگه چی کار می کنن ولی این جا برای صرفه جویی همه لامپهای راهروها خاموشن و در ظلمات رفت و آمد می کنیم. به نظرم این ساختمون یه نورگیری باید می داشت، ولی به جاش این اطاقی که من نشستم، ساخته شده... . همه کامی ها هم به یوپی اس وصل نیستن و امروز که برای بار دوم برق قطع شد، تمام تنظیمات- نه چندان ساده- نرم افزاری که باهاش کار می کردم پرید ... . :( منم از لجم نشستم با کامی که وبلاگ نویسی باهاش رو ممنوع اعلام کرده ام می لاگم!! :)
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ ساعت 15:17 توسط سونا
|