داستان یوسف
من که با دیدن این سریال حضرت یوسف، همچین به برادران یوسف حق می دم! اگر یوسف این همه خاص بود، برادران یوسف هم باید خاص خلق می شدند که حس حسادت در اونها وجود نداشته باشه، وگرنه خدایی که عادل است و می خواهد که بندگانش عادل باشند، کسی که مستوجب عقوبت خواهد دانست یعقوب باید باشد که!
یعقوب به زنش پرخاش می کند که فرزندانم را باقی خواهم گذاشت و تو را به سرزمین خودت (؟ کلمه اش یادم نیست) خواهم فرستاد و زن به پای یعقوب می افتد و التماس.... .
خدایی که عادل است چرا به پیامبرش اجازه همچین رفتاری رو می ده؟
بعضی چیزا هستند که بهتره فیلم نشن. داستان رو (بخصوص اگر اشاره بدون طول و تفسیر باشه) می شه تو ذهن پرورشش داد. برداشت های غیرناامید کننده ازشون داشت. تعبیر و تفسیر کرد نه اینگونه مایوس کننده که سریال شده و به تصویر کشیده شده.
+ نوشته شده در جمعه ۴ مرداد ۱۳۸۷ ساعت 23:0 توسط سونا
|