یه آهنگی می خوام که  عشقولانه و غم وفصه ای و اندوهناک نباشه، چون همینجوریشم حال و احوالمون خوش نیست. جینگولکی و بزن برقصی هم نباشه که تنهایی با یه کولر با پمپ سوخته و عرقریزان حس و حال رقصیدن ندارم. خب همچین آهنگ خنثایی پیدا نمی کنم. ایضا شعر و کتابی که آدم رو در بحر تفکر فرو نبره که بازم یافت می نشود... . فیلم هم تا می یام گرم دیدن بشم کامپیوتره جیغش در می یاد و ریست می شه و نمی ذاره. تلویزیون هم واقعن ازش ممنونم که فقط بدرد مصرف برق می خوره. همینا دیگه.... . :) 

پاشم برم آب بازی... .