یه وقتهایی هم می شه که کاربرِ محترم از بس از اینکه سیستم جدید کاراشون رو ساده و شبیه چشم بندی کرده، ذوق زده می شه که هوس می کنه برنامه نویسی یاد بگیره و بشه برنامه نویس :)
+ نوشته شده در سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۷ ساعت 12:6 توسط سونا
|
یه وقتهایی هم می شه که کاربرِ محترم از بس از اینکه سیستم جدید کاراشون رو ساده و شبیه چشم بندی کرده، ذوق زده می شه که هوس می کنه برنامه نویسی یاد بگیره و بشه برنامه نویس :)