من عاشق عکس دسکتاب خواهریم شدم. اگه یه روز دیگه بمونم اینجا تعداد نوشته های هر روزم سربه فلک می زنه، فردا صبح برمی گردم :)  بیشتر از دو روزه فقط در محدوده دوتا اتاق خونه تردد می کنم، موقع اومدن حیاط خونه رو دیدم و یکبار هم احتمالا فردا صبح خواهم دید. حتما خانوم هاویشام یکی از اجداد من بوده! .....