بدین وسیله تشکر می شود از شرکت برق، که با پراندن نوشته هایمان مانع انتشار غرنامه ها و نوشته های انتقادی مان در این وبلاگ می شود. از خودمان هم متشکریم که عادت به ذخیره کردن نوشته هایمان نداریم.

خلاصه کلاممان این بود که مهر و محبت و عشق و عاشقی سیری چند.  همه زندگی یه جور معامله است. بهره کشی قوی از ضعیف. عدالت هم یه جک بی مزه است :)