خانواده!
بدین وسیله تشکر می شود از شرکت برق، که با پراندن نوشته هایمان مانع انتشار غرنامه ها و نوشته های انتقادی مان در این وبلاگ می شود. از خودمان هم متشکریم که عادت به ذخیره کردن نوشته هایمان نداریم.
خلاصه کلاممان این بود که مهر و محبت و عشق و عاشقی سیری چند. همه زندگی یه جور معامله است. بهره کشی قوی از ضعیف. عدالت هم یه جک بی مزه است :)
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۷ ساعت 11:9 توسط سونا
|