هیچی بدتر از این نمی تونه باشه که هر روز
مجبور باشی به کسی که هیچ دوستش نداری، بگویی "دوستت دارم".
+ نوشته شده در دوشنبه ۸ مهر ۱۳۸۷ ساعت 13:29 توسط سونا
|
هیچی بدتر از این نمی تونه باشه که هر روز
مجبور باشی به کسی که هیچ دوستش نداری، بگویی "دوستت دارم".