حالا تو قفسه کتابام، یه کتابی هم دارم که داستان عشقه! داستان عشق عاشقی که به مراد دلش نرسیده. نویسنده اش قشنگ می نویسه و باعث می شه حس حسادتم نسبت به کسایی که نوشتن بلدند گل کنه. 

      پیشنهاد داده بودم کتابه سوزونده بشه! دلِ نویسنده اش رضا نداد و این شد که رفت پیش کتابای من که براش نگهش دارم. 

      برای نویسنده کتاب زندگی با عشق آرزو دارم.

 

    *  به نظر شما وقتی کسی دفتر خاطراتش رو بهتون می ده یعنی اجازه خوندنش رو هم بهتون داده  یا نه؟