اگه وبلاگم از اون وبلاگ‌هایی بود که هوارتا خواننده دارن که نمی‌تونن مستقیم برن ازشون راهنمایی بخوان، اونوقت می‌اومدم می‌پرسیدم که: "به نظر شما، من یه مانیتور-تلویزیون بخرم یا کارت تی‌وی یا اصلن برم یه تلویزیون بخرم؟ یه انتخاب دیگه هم دارم که اصلا بی‌خیال تلویزیون بشم... ."   مانیتور-تلویزیون انتخابهاش خیلی محدوده و چند مدل بیشتر نیست ولی خب در عوض برای دیدن تلویزیون دیگه لازم نیست کامپیوتر روشن باشه و توفیق اجباری هم می‌شه که مانیتورم رو بازنشسته کنم.  تلویزیون جدا بخرم هم که می‌تونم مثل روال سابق تمام مدت تلویزیون رو روشن کنم و بشینم سر کامپیوتر....  . در مورد انتخاب‌های دوم و سوم ممکنه(حتما) توفیق خرید مانیتور رو از دست بدم.  جدیدا، در هر چیزی راه حل چهارم رو انتخاب می‌کنم، یعنی در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌هام در نهایت به این نتیجه می‌رسم که بی‌خیال بشم.

     حالاکه پرسیدم یه راهنمایی کنید دلم نسوزه!